Winkelwagen

✓ Bel ons op 0252 700 264

✓ Groot assortiment mét gratis verzending v.a. 35 euro

✓ Snelle levering & eigen productie

Klantenservice

Contact

Bel 0252-700264

Ma t/m vrij 09.00 - 17.00

Kom langs

Satellietbaan 10K, Hillegom

Orders en verzending

Een bestelling kunt u eenvoudig plaatsen in de webshop en online betalen. Wij werken echter voornamelijk met offertes met maatwerk en staffelprijzen. Je kan een offerte aanvragen door de producten toe te voegen aan de offerte lijst, en eenvoudig de stappen doorlopen. Wij proberen iedere offerte binnen 24 uur te behandelen. Je krijgt dan van ons een voorstel met een proefdruk, bij akkoord krijgt u automatisch een orderbevestiging. 

Heeft u een bestelling geplaatst of bent u al akkoord met de offerte en wilt u toch nog een aanpassing doen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, dan bekijken we samen de oplossingen. 

Afhankelijk van uw bestelling wordt er gebruikt gemaakt van een pakketdienst. Wij werken veel samen met de GLS en de DPD, maar soms ook met UPS of DHL. Na het plaatsen van uw bestelling kunt u een opvraag doen van de track/trace code. Woont of werkt u in de buurt van Hillegom? Dan kunt u de bestelling ook op komen halen. 
Orders die voor 11:00 uur zijn besteld proberen wij dezelfde dag nog te versturen (mits op directe voorraad). Indien niet op voorraad, dan duurt een (onbedrukte) bestelling circa 3 werkdagen. Heeft u gekozen voor maatwerk zoals kleding bedrukt met een logo? Dan duurt het iets langer en gaan wij de kleding voor u bedrukken.  Binnen 10 werkdagen kunt u de bedrukte kleding verwachten.  

Wij verzenden standaard naar Nederland en België. Woont u buiten deze landen, dan kijken wij samen graag naar de mogelijkheden en verzendopties. Neem contact op voor meer informatie. 

Ruilen en retourneren

Het kan dat u niet tevreden bent en de bestelling wilt retourneren. Retourneringen dienen altijd vooraf aangemeld te worden. Dit kan door een e-mail te sturen naar [email protected] met daarin de volgende gegevens:

  • Ordernnummer;
  • Naam en telefoonnummer;
  • Reden van retour. 

Let op: gepersonaliseerde kleding kan niet geretourneerd worden.

Retourkosten dienen zelf voldaan te worden, tenzij anders overeengekomen.

Het kan gebeuren dat u de verkeerde items hebt ontvangen. Neem dan direct contact met ons op door te bellen naar 0252-700264 of een mail te sturen naar [email protected] Dan gaan we direct op zoek naar een oplossing en zorgen wij dat u zo snel mogelijk de juiste items binnen heeft. 

Nee dat kan niet, bij maatwerk of offertes is er geen herroepingsrecht van toepassing, evenals zakelijke bestellingen.

Retourneringen dienen altijd van te voren aangemeld te worden. Terugbetalingen worden binnen 14 dagen uitgekeerd aan de klant bij het juist retourneren van de producten.

Dat kan (mits de bestelling niet gepersonaliseerd is), stuur ons een e-mail met ordernummer en de producten die u graag wilt ruilen en de gewenste nieuwe maat of product. Retourkosten dienen zelf voldaan te worden, tenzij anders overeengekomen.

Waar ben je naar op zoek?